Tuesday, August 17, 2010

Suara hantu toyol.3gp

tentang hantu atau apapun sejenisnya memanglah ada,tapi saja kita susah hendak melihatnya,kerna merika ini makluk halus yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar,tetapi bila ia nampak mungkin ia menampakan diri atau kadang kadang kita nampak dangan mata kasar tampa hantu itu mengatahui,perkara ini selalu terjadi,kadang kadang sepontan saja kita nampak benda ini,ini kisah saya sendiri yang mengalaminya,video ini(suara hantu toyol)adalah video saya sendiri,pada malam kejadian itu adalah malam jumaat,jam 1205,sebelumnya kawan saya selalu nampak toyol berkeliran di sana,maka kuatlah hati saya mahu menangkapnya tetapi mengunakan cemera video handphone,dalam pencarian itu hati saya takut tetapi aku beranikan juga demi mencapai apa yang di kehandaki,semasa mencari itu saya pergi sana dan sini,pada ketika saya mahu masuk pintu ada suara bunyi ketawa yang pastinya itu bukan manusia,terus aku berjalan laju ketakutan,dan ini lah suara rakaman itu.


No comments: